Jippi yaay

Ställde mig på vågen idag och jag hade gått ner 2,5 kg på 2 veckor..jag kör långsamt för det brukar vara smartast så. Så jag tänker fortsätta i mitt tempo och hoppas att mina 6 kg snart är borta sen är jag nöjd. Jag är inte den typen som skulle passa som en sticka min kropp är inte gjord sådan. Men det är dessa extrakilon som jag gått upp sedan jag blev sjuk som jag vill ha bort så att jag blir som jag var innan.

Så nu är jag på gång...sakta men säkert det känns bra.

Just nu sitter jag med blekningsmedel i håret så snart är jag helblond igen...gillar inte den mörka utväxten som blir=(.

Sitter och sörplar på en naturdiet shake med jordgubbssmak..helt okej faktiskt:)

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt. Grattis!

2012-01-20 @ 13:16:56
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Zandra

Tack, jag kämpar på :)



Man känner sig nöjd när vågen visar bra resultat :) Bra jobbat!

2012-01-20 @ 17:49:54
URL: http://zandrasundin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0