Ja vad har hänt i dag då?

Sov ganska länge tror jag vaknad runt 10 tiden men då så kollade vi på film till sent på natten så inte så konstigt ju. Hmm sen har vi köpt en mobil en sådan där pekmobil ni vet och jag har sådana problem med att fatta hur man ska göra så när sambon ringde mig kunde jag inte ens svara haha...fick feppla en stund och sen ringa upp honom.

Men nu så har jag kunnat skicka sms och jag har ringt till mamma jag lär mig sakta men säkert hur den fungerar jag har länge varit emot en sådan här mobil men känner att man behöver ju följa med i utvecklingen lite.

Sen har jag rastat hajen och skurat av i hallen för jösses så golvet ser ut efter man varit ute i blasket men nu så är det fint igen. Just nu håller jag på att tvätta tycker inte jag gör annat än tvättar men så blir det väl kan jag tro.

Sitter just nu och pratar med dottern på Msn och har slängt upp benen på bordet och har en slappar paus riktigt skönt är det.


Kämpar fortfarande på med att äta annorlunda och det går SAKTA SAKTA nedåt men jag tror nog att det är det bästa sättet för hetsbantar jag och svälter mig själv och sedan börjar äta som vabligt så är jag nog uppe i samma vikt som innan igen.

Så detta har min dag bestått av i matväg idag:

Ca 1 dl Alpro Soya yoghurt

Sallad och en grov macka med groddar

1 knäckemacka med keso och groddar



Nu så blir det inget mer idag...jo vatten då såklart och en kopp te senare=).


Hoppas ni har haft en bra dag allihopa?





Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad du äter lite, är du inte hungrig?

2012-01-31 @ 18:42:37
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Lite på kvällarna kan jag känna att jag är hungrig men annars går det bra...men är så godissugen men det beror på den tiden i månaden så hade jag en chokladkaka här nu så skulle jag snart tugga i mig den haha=)

2012-01-31 @ 19:01:19
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0