Hmm

Jag har lite probem med det här att vissa saker inte blir så bra i min blogg. Som tex exposerutan den går in i inläggen och My lovebasket står rakt in i bloggen och jag har inte den blekaste om hur man fixar detta?.

Är helt nollad när det gäller html inställningar så ni får ursäkta att bloggen ser så rörig ut:(.

Hoppas ni läser den ändå och sponsar mig genom understruckna ord och klickar på splinx länkarna för det jag tjänar här på att blogga skall jag skänka hälften av till en fond känner att jag vill göra någon nytta då jag själv är sjukskriven och inte har det så fett ekonomiskt så är detta ett sätt att göra något gott och bra.

Ska försöka få min blogg att inte se så rörig ut men tills dess får ni stå ut med all konstig text som flimmrar i bloggen.


Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du ska få hjälp med att få till de, det är synd när man missar så mycket av din text, vill ju gärna kunna läsa allt nyfiken som jag är ;)



Kram!

2012-01-21 @ 21:07:23
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

ja jag hoppas med jag kommer att få iordning på det just nu är det bara störande:(

2012-01-21 @ 21:53:25
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0