Fredagen den 13.de

Har ni haft otur idag?. Det har iaf inte jag haft brukar inte märka av att det är Fredag den 13:e ens. I dag har jag varit på vårdcentralen för en checkup igen och efter det blev det en sväng till Ö&B.

När jag kom hem hade sambon varit gullig och gjort iordning en sallad så det var bara att sätta sig och hugga in.
Mumsfilibaba. Men attans va jag är godissugen har ju inte ätit godis på hela veckan nu och det suger bra i godistarmen men det får bli något gott imorgon då vi skall på kalas hos min bror.


Köpte blekningsmedel och nästa vecka ska jag boka tid hos frissan ska bli så skönt att fixa till håret just nu får jag ingen ordning på det alls så då får det bli en tofs. Lättast så.

Ha en skön kväll alla...slänger in en bild på en osminkad tjej jag handlade t om utan smink det var inte dåligt det händer inte ofta att jag går ut utan smink men idag blev det så. Man måste inte alltid vara pefekt ju och det gick bra att va utan smink haha:)

Sen en dålig bild på medlet jag använder MOOD det är det enda som funkar på mitt hår konstigt nog och billigast är det också. Har försökt med dyra medel men inget har fungerat lika bra som detta så då kör jag på det såklart:).


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att inte behöva sminka sig varje dag.



Ha en bra kväll!

2012-01-13 @ 18:44:47
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Detsamma=))

2012-01-13 @ 19:43:38
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0