Underbar Lördagkväll

Min Lördagskväll blev helt underbar...min gubbe och några grabbar till var på badhuset och gottade sig och jag var hemma och småfixade lite...
Vid 18 tiden kom dom hit allihopa och då stod jag och fixa kycklinggryta för fullt...tyckte att jag gjort mat för ett helt kompani men det tog helt slut i grytorna med mat....Så mysigt när maten är uppskattad.

Sen så drog vi igång med singstar och herrejösses vilket drag det blev...killarna blev "Rock stjärnor" stod upp och rockade loss skrattade så jag låg dubbelvikt...

Jag själv ylade på rätt bra ja med men sittandes då det funkade bättre kan jag säga haha...

Kvällen avslutades väl vid 1 tiden och mina glasögon är spårlöst borta...har vänt upp och ner på hela lägenheten idag och jag drack inte en droppe alkohol igår och vet att jag lade dom på vardagsrumsbordet men dom är puts väck...så kan det gå.

Så i veckan skall jag ringa till optikern och göra nytt syntest och sen får det bli ett par nya glasögon helt enkelt som tur var dom jag hade några år så det skadar nog inte att göra en ny undersökning för synen har säkert ändrats och sen får jag ju ett par nya fräscha bågar...Men det lär ju kosta...men dom ska jag allt lägga undan när det kommer besök haha....

Ha en härlig fortsatt Söndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hopplöst när ens saker helt plötsligt får ben :) Tack för din fina kommentar i mitt blogginlägg, det värmer.

Jag är mest orolig för om det skulle bli läckage efter operationen, känner du någon som haft de?

2012-02-06 @ 12:09:25
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

ja dom finns verkligen ingenstans har vänt upp och ner på hela lägenheten...så nu blir det till att skaffa nya..onödiga pengar men ett måste för mig när jag skall läsa mm.



Ne alla jag känner det är 3 stycken har inte haft några problem alls...det enda som e viktigt är att följa instruktionerna man får och se till att ta extra vitaminer..för man går ner så fort i vikt och då ser man nästan lite sjuk ut istället om du förstår vad jag menar...blek och glåmig men annars mår dom bra...=)

2012-02-06 @ 12:20:15
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Såg på min blogg att du skrivit att du svarat i din blogg.

Jag gick hit på en gång men när jag klickar på kommentarer (2) så kommer jag bara till denna ruta. Jag ser inte vad du svarat.



Konstigt! Är det jag som gör någe fel som inte ser din kommentar?



Tack för ditt stöd!

Kram!

2012-02-06 @ 12:28:36
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Skrev inne på din blogg nu=)

2012-02-06 @ 12:35:37
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0