Snart dax att krama kudden

Ja då var denna dag snart till ända...Har pratat med hjärtmottagningen idag och fick reda på att jag ligger ganska långt ner i kön fortfarande...någon eller några månader till trodde hon. Men hon skrev till läkaren och han kommer att ringa upp mig i veckan hoppas jag.

Annars har jag inte gjort mycket alls idag...har kört en hel dag men enbart nutrilett och fy bubblan va det kurrar i magen det kan ju inte vara bra?. Eller bra kanske det är men att gå hungrig känns inte skönt alls. Man vill ju känna sig mätt och belåten och det kan jag inte säga att jag är. Men heey jag ger det en dag till det kanske kommer kännas bättre imorgon får hoppas det.

Jäkla envisa kilon som fastnat på min kropp och vägrar släppa taget...har kämpat i flera veckor och äter som en liten mus men märks det?. Ne vågen står stadigt kvar på samma jäkla siffror...men jag ger inte upp haha..skam den som ger sig jag är envis.

Nu är det dax att ta tag i kudden och krama den ska bara vänta på att sambon kommer hem från jobbet först.

Ni har väl inte missat att jag har en utlottning den finns längre ner...en jätte snygg ring så kommentera och var med på utlottningen vetja:).

Kommentarer
Postat av: Stefhanie

Hej, nu är veckans blogg uppe. Kolla in om de var du som vann.

Va gärna med igen :D

Och Grattis på alla hjärtans dag!

http://riewe.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2012-02-14 @ 10:38:21
URL: http://riewe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Strunta i nutrilett och gå på köpet och handla modifast istället.

Modifasten är dyrare en nutrilett men du håller dig mer mätt på modifasten.



2012-02-14 @ 12:34:57
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0