Morrn morrn alles

Ja idag hade jag ställt kl på 7 men vaknade av sambons larm som höll på att skrämma livet ur mig...haha...vilket ljud jag brukar inte vakna av det på morgonen han kan iof ha bytt signal för detta hade jag inte hört innan. Så vid lite efter 6 vaknade jag istället och klev upp halv sju tvättade håret och käkade frukost.

Har tid på vårdcentralen 8 och sen ska jag handla lite tänkte jag innan jag åker hem igen.

Dottern kommer hit senare och jag ska köpa hårfärg eller rättare sagt blekningsmedel till oss båda. Får se om vi fixar hennes hår ikväll eller imorgon.

Skriver mer senare iaf...ha det bra och ta det lugnt=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ofast när man sover som goast så ringer den där jäkla klockan :( Men bara man kommit upp så är det skönt att vara uppe tidigt...



Lycka till hos doktorn.

Kram!

2012-02-22 @ 08:05:04
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0