Ja vad ska man säga?

Känner mig lite små deppig och nere och ledsen men får bara acceptera att läget är som det är just nu.

Väntar hit min mamma vi ska ta en tur ner till Lidl kan ni tänka er jag har aldrig varit inne där och dom har funnits här i flera år men idag ska jag ta min först tur in i den butiken. Kommer väl meddela här vad jag tyckte om det sedan kände att det var dags att kika in iaf....

Annars blir det en lugn dag här sambon jobbar kväll så kvällen kommer att bli tyst och ensam men det får gå det med tur man har lite att fixa med så tiden går lite snabbare.


Ha det gott sålänge!

Kommentarer
Postat av: King of Nydala

Vi har en Lidl affär här också, men den har jag bara varit inne i 1 gång, vet inte varför. Ha det fint.

2012-02-02 @ 16:31:57
URL: http://thalgman.se/king

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0