Ja då har man gjort sitt första besök på Lidl

Ja jösses detta var verkligen ingen affär för mig ursäkta alla som kanske handlar på Lidl nu men vilken skräp affär vilken Oordning det var där inne. Kattmat&hundmat bland männsikomat?...det tyckte jag inte alls passade ihop.
Men ändå handlade jag lite jag kan inte gå in i en affär utan att handla sådan är jag. Och pinsamt blev det när jag skulle betala mitt kort krånglade och folk bakom nyfikna och trodde säkert inte jag hade pengar eller något på kortet så där fick man stå röd i ansiktet och visa legitimation och skriva på kvitto. Så detta var nog mitt enda besök i den affären för där trivdes jag inte alls.

Nu sitter jag här ensam mamma har åkte hem och sambon jobbar ju så ska se om jag kan hitta på något att fördriva tiden med en stund. Men tror inte det kommer att bli några problem det är tur att datorn finns:).

NI HAR VÄL INTE MISSAT ATT JAG HAR EN UTLOTTNING KIKA LÄNGRE NER PÅ SIDAN SÅ SER NI DEN!




Ha en skön kväll alla nu!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker inte heller så mycket Lidl, ibland kan dom ha garn o lite andra roliga saker så då brukar jag åka dit...



Hur mår du? Tycker synd om dig, tänker på dina tidigare inlägg...

2012-02-02 @ 17:45:07
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0