Hur ska man få någon

Hur ska man få någon att förstå hur illa han gör personen?...och inte bara den utan alla runt omkring. Känner mig maktlös och vet inte vad jag ska ta mig till. Alla känslor som bubblar inom mig jag vet inte vart jag skall göra av dom...ledsen, rädd och arg samtidigt.

Ibland undrar man hur en person kan få hålla på som den gör år efter år och ändå vinna allt...medans jag förlorar som har gjort allt jag kunnat och allt för att finnas där men det räcker tydligen inte utan jag duger inte alls har jag förstått...

Jag vll bara att du skall förstå att jag bara vill dig väl vill att du skall vara här hos mig hos någon som bryr sig och som dig inget illa vill...

Förlåt för detta depp inlägg men just nu känner jag mig nere sårad och så genom trött...har kämpat i många år men trots det så har jag inget för det känner mig utnyttjad då jag mest duger när du mår dåligt eller vill ha något...då finns jag helt plötsligt men annars är jag inget värd :(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackare! Jag tycker det låter som du pratar om en person som inte är värd din vänlighet.



Nej fy sjutton såna människor ska man försöka att hålla sig ifrån.



Sköt om dig!

Kram!

2012-02-02 @ 07:37:03
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: King of Nydala

Usch och fy, vad tråkigt det låter. Hoppas du "piggar" till dig. Kram !

2012-02-02 @ 16:33:36
URL: http://thalgman.se/king
Postat av: ingbac44

Såna människor finns det för många av. Du liksom jag kanske är lätta att utnyttja. Upp med hakan. Vi är bäst. Kram

2012-02-02 @ 21:48:02
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0