Hej hej nu är jag här...

Har ju precis glömt av att jag har en blogg ju haha....
Men nu så är jag här igen...har inte hänt mycket alls idag utan det har varit en väldigt lugn dag.
Dottern kom hit och var här en stund käkade med oss innan hon for vidare hem till sin pappa...men hon kommer tillbaka imorgon igen och då ska vi nog baka lite om det blir som vi planerat.

Sitter just nu och kollar runt lite på nätet på både gardiner och på kläder får se om man hittar något skojsigt:).

Ni har väl inte missat att jag har en utlottning inlägg om det finns lite längre ner ni har till den 5/2 på er att kommentera att ni vill vara med. Så kika och se om det är något ni skulle vilja vinna.


Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur kan man glömma att man har en blogg... Hahaha...

2012-02-01 @ 20:20:10
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0