Godmorgon Godmorgon

Ja då var det Måndag igen då..helgen den sprang på men den var mycket trevlig..I Fredags var jag hos Optikern sen åkte vi hem och tog det lugnt städade lite och fixade inför Lördagen. Lördagskvällen var mycket trevlig och jag skrattade så jag hade ont i magen vi ylade singstar och käkade gott. I går hade vi bara en slappardag och det var riktigt skönt tog bara hand om den mysiga disken sen gluttade vi på en massa olika filmer.

I dag har jag inget särskilt alls planerat...har nyss ätit en LITEN frukost och samlar kraft att ta tag i disken så tråkigt men ett måste. Ska plocka in lite torr tvätt med och sen blir det lite mat då sambon kommer hem.

En utlottning blir det snart igen så håll ögon och öron öppna och hoppa med så fort den dyker upp. Avslöjar inte vilken dag det blir det gör det lite mera spännande.

Skriver väl lite mer senare...Så ha de gott sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Önskar dig en fin dag!

2012-02-20 @ 13:26:51
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Detsamma! =)

2012-02-20 @ 15:17:58
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0