Närmar sig jul

jösses vad det går undan nu...snart är julafton här och ja ser verkligen fram emot den..vi ska fira den hemma och det kommer lite folk hit och äter...så skönt att inte behöva åka iväg allt blir så stressigt då...julklapparna är redan inhandlade så det jag har kvar att göra är att julpynta och steka lite köttbullar...resten köper vi varför stå och göra en massa när det kostar typ samma att köpa färdigt?.
 
Vet inte varför jag började skriva om detta nu?...men kanske för att jag satt och tänkte på det...så skönt att bara få skriva ner det man tänker på och nu har jag fått gjort det med..
 
Skulle behöva komma på lite bra att blogga om men just nu är det lite torka och det händer inte så mycket..tråkigt nog men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0