Bubbleroom - Vinterjackor

Från att ha regnat och regnat så small det till och blev kallt och det kom en massa snö och blev kaos ute på vägarna.Då först blev man påmind om att det verkligen ÄR vinter nu. Så då kom tankarna på att man ville köpa sig en skön vinterjacka och då började man söka runt på nätet för det är så smidigt att beställa hem då slipper man jaga runt i affärer. Här på Bubbleroom finns en massa snygga Vinterjackor och det finns i de flesta olika material och priser. Jag satte mig och kollade och jag skall visa några som jag gillade helst skulle man ju vilja köpa flera stycken men det tillåter inte ekonomin nu så här före jul. Men kanske man kan önska sig en jacka av tomten?. Jag är mest ute efter en jacka som håller mig varm för det tycker jag är det viktigaste så att man inte fryser men visst lite snygg måste den ju vara med eller hur?.
 
 
Så här kommer det några som jag gillar:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0