Bubbleroom- skor

Finns det någon som inte gillar skor?. Jag själv älskar att köpa snygga skor det är gott för själen och kroppen men kanske inte lika mysigt för plånboken. Men man måste unna sig lite lyx i vardagen eller hur. På bubbleroom finns massa snygga skor både festskor och annat och bra priser är det med och snabba leveranser. Jag skall visa lite av mina favoriter tänkte jag och hade jag haft råd så skulle jag ha köpt allihopa men nu får man drömma och fantiseran lite med och det är också en härlig känsla man kan sitta i lugn och ro och drömma sig bort och ja något par skall jag helt klart köpa men det får bli efter jul. Det finns så mycket att välja bland vinterskor, finskor stövletter gummistövlar ja skor för alla tillfällen och alla väder. Så här kommer då mina favoritskor titta och njut av alla fina.
 
Just de ja nu är det fri frakt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0