Bellbox- Styling

Ja här tänkte jag dela med mig av lite hårproduktersom jag tycker är bra. Idag så är det så poppis med spretiga och fluffiga frisyrer och då vill det till att man har rätt produkter för sin styling. Många gånger så är det så att när man kommer ifrån frisören så ligger håret perfekt och sedan när man skall fixa frisyren själv så blir det pannkaka av allt. Här handlar det om att ha rätt produkt till håret och då kan man skapa den frisyren man vill med b la hårfön eller annat redskap kanske bara kam eller borste eller fingrar.
Jag själv har platt hår och jag vill ha volym och då behöver jag ha något som lyfter rötterna och sedan behöver jag ett bra spray som gör så att håret håller sig på plats.
Så jag kommer visa de produkter som jag använder här jag tycker att de är superbra och de håller verkligen frisyren hela dagen så som man vill att det ska göra.
 
Så mina tips och produkter är dessa sedan är det klart att det varierar från olika hårtyper såklart men dessa håller jag om varmt och är min trygghet för en bra frisyr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0