1:a Advent

Det blev en härlig dag..sov länge gick upp och gjorde mig iordning sedan åkte jag och gubben in till stan en sväng vi gick in i massa butiker och kikade...så mycket fint det finns. Jag provade en pälsmössa den vill jag ha men köpte den inte idag..kanske tomten ger den till mig? man vet ju aldrig haha...ne men får ta och köpa den nästa gång man får pengar.
När vi kom hem så lagade sambon mat i lergryta så det fick puttra i 2 timmar...smaskigt blev det.
På kvällen nu så har vi tittat på film och badat och bara haft det skönt och vi har ju självklart tänt det första ljuset i staken. Glömde och fota...
 
Nu så är det snart natti natt för mig här jag har redan krupit ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0