1 vecka kvar

Ja nu är det bara 1 vecka kvar till Julafton och snön den försvinner mer och mer...så tråkigt hade hoppats på en vit och fin jul men det ser ganska dyster ut på den fronten just nu.
Idag har jag varit med dottern i skolan och hjälp henne med lite arbeten...efter det så åkte jag till Ö&B och handlade lite..
Nu sitter jag här och tar det lugnt och det känns väldigt skönt. Imorgon laddar jag för att åka och handla julmat stånk pust och stön hoppas det inte är massa folk som har haft samma tanke som mig.
Har 2 julklappar kvar att köpa men de är lätta bara att kliva in hämta och betala...sen är det klart...så skönt.
Då är det bara hemarbetet kvar steka lite köttbullar mm....sen lite städning...Sen julslappa och mysa med familjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0