Trodde man skulle piggna till

men så blev det inte...vaknade inatt av att jag hade så ont i rygg och bröstkorg och sambon gav mig en citodon och jag måste ha somnat...Men smärtan var kvar när jag vaknade så jag ringde våc men de ringde i sin tur jourmottagningen och på den vägen blev det. Jag fick åka in och där blev jag liggandes i 3 timmar och läkaren kom in och det togs en massa prover mm. Lungsäcksinflammation jaha..känns inte särskilt skönt alls så nu fär jag äta Naproxen och blir det inte bra på några dagar så skulle jag komma tillbaka då skulle de kolla om det behövde tömmas något. Så nu hoppas jag att det inte blir så för det lät läskigt.
Började precis med första tabletten nu och jag ska försöka att inte ligga så mycket så sitte upp hela tiden.
Men är bra sliten kan jag säga och ont gör det.
 
Dottern är här och det är alltid lika mysigt...käkar nötter och pratar. Imorgon ska hon vidare till sin kille.
 
Ja det är väl det som hänt idag...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackare vad du måste vara med om mycket tråkigheter.
Krya på dig kram från mig!

Svar: tack ja det är mycket just nu..Kram!
Zwampe

2012-08-07 @ 21:03:18
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: ingbac44

Krya på dig

Svar: Tack!
Zwampe

2012-08-07 @ 21:30:16
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0