Ne men regn va ovanligt:)

Helt seriöst har det gjort annat än regnat?. Det känns inte så för mig iaf... Idag har jag en dag då jag känner mig lite nere och deppig och ja jag känner mig lite ledsen p ga av en händelse och jag kan säga att det gjorde ont...som en spark i magen. Kan inte gå in på det här men ibland är det så och tydligen är det smällar man får ta.
Bara att ta emot och att sedan gå vidare igen..det är väl sådant som här som gör en person starkare.
 
Idag har jag inga planer alls för dagen och har inte fått mycket gjort alls än...bara diskat men funderar på att dra igång en maskin med tvätt...usch vad intressant detta lät men man kan inte alltid ha dagar som är fyllda med roliga saker man måste ha en vardag också...och man får andas och ta en paus från allt ståhej.
 
Förkylningen är iaf på bättringsvägen bara en envis snuva som vägrar att släppa det är så störande med en täppt näsa för på mig blir det som ett vakum i hela huvudet och det sprakar i öronen.
 
Äsch nu ska jag sluta gnälla...Ryck upp dig haha....Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0