Konstigt va lite värktabletter kan göra

Som jag har skrivit så är jag förkyld och när jag tar värktabletter så känner jag mig helt okej...sen när dessa går ur kroppen så blir jag som en hösäck igen...så mirakelpiller eller vad?.
Imorgon om jag inte är bättre så ska jag ringa till våc för jag misstänker bihålorna det slår aldrig fel när jag blir förkyld...sprängande huvudvärk och ena ögat blir helt knasigt...ont i tänderna och värk som sjuttan under ögat.
Så det blir lite dålig uppdatering just nu men det blir bättre så snart jag piggnat till:)
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackare! Bra att du kontaktar Vc så du får medicin.

Svar: ja det fick bli ett besök där idag så nu äter man antibiotika.
Zwampe

2012-08-02 @ 17:50:13
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0