Ja vilken kväll det blev igår

hade inte räknat med att få läggas in men nu blev det så...jag ska äta mina naproxen i högre dos och citodon och nu hoppas jag eländet ger med sig.
Kom hem idag och var helt slut för jag kan verkligen inte sova på sjukhus det går bara inte. Så har slappat här och bara tagit det lugnt. Skulle vara uppe och röra på mig så det har jag gjort gått runt och småplockat passar på att göra det samtidigt som jag rör på mig.
 
Det blir en dålig uppdatering idag men blir nog mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackare!Nej få sjutton för att ligga på sjukhus... Hoppas du snart får börja att må bra

Svar: ja det hoppas jag med:(
Zwampe

2012-08-14 @ 20:45:38
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0