Ja man får göra de bästa

man kan när man inte mår så bra...försöker vara uppe och röra på mig lite för det måste man göra. Det blir lite rundor i lägenheten..fick med mig vattenkannan och vattnade blommorna så då fick man något gjort. Ganska smart...gick ut med ett glas till diskbänken...då diskade jag...så lite blir gjort fast man är sjuk. Men inga ansträngande saker det orkar jag inte med. Har det inte blivit bättre imorgon så får jag kontakta sjukhuset igen.
 
SÅ vad gör man när man blir rastlös jo man plåtar sina snygga pjux som jag köpte i en seconhandaffär..de matchar ju bilen som är röd och vit  och då har man den prickiga klänningen och dessa skor:)
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig du är som orkar att hålla när du inte mår bra. Ja kontakta sjukvården om du inte känner dig piggare.
Skorna är supersnygga!

Svar: ja man måste ju röra lite på sig så då passar det perfekt att göra lite småsysslor :)Tack!
Zwampe

2012-08-09 @ 20:52:47
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: ingbac44

Det är nog bra om du kan hålla dig uppe lite. Krya på dig

Svar: tack ja det tror jag med!
Zwampe

2012-08-10 @ 23:12:50
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0