Ja fy sjuttan

Vaknade kl 5 imorse med en sådan smärta i rygg så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen...kunde inte andas så satte mig upp och drog andetag. Sambon vaknade med så vi klev upp vid 5.50 tidig morgon när man är ledig.
Sitter nu här med smärtan och ja vi får se hur det går under dagen. Blir det inte bättre får jag väl ringa och fråga hur jag skall göra. Smärttabletter skulle jag ju inte ta utan skulle ta mina Naproxen och det gör jag.
Hoppas verkligen detta släpper snart för detta är inte skönt:(.
Kan inte koncentrera mig på något och försöker tänka på annat men det är inte lätt när det värker man blir mer eller mindre halvgalen när man varken ga sitta, ligga stå eller gå.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackare! Krya på dig Kramar!

Svar: Tack ja ja ska försöka..Kram!
Zwampe

2012-08-09 @ 11:32:11
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0