Ja för er som undrar

Rejta gör man om företag och man får lite betalt för att göra det och visst jag kan hålla med om att inläggen med rejta blir tråkiga därför lägger jag alla i ett inlägg så att det inte blir en massa med bara Rejta för det skulle bli väldans trist.
Jag skriver mina vanliga inlägg och har ett som jag lägger all Rejta reklam i eller vad man nu skall kalla det.
 
Förövrigt så händer det inte mycket i mitt liv just nu och det känns som man inte har något roligt att skriva om men alla har vi väl våran vardag man är ju inte ute på en massa hela tiden.
 
Jag vill ut och plåta men vädret tillåter inte det...köpte mig ju nyss en ordentlig systemkamera men har inte kunnat ge mig ut och använda den ordentligt än...Jag får hoppas att det kan bli någon fin dag snart utan regn.
 
Nä men ja det var väl allt...Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi får hoppas att hösten blir fin med härliga dagar att gå ut o titta på alla vackra färger.

2012-08-28 @ 18:56:23
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melander

Tack det samma!!

KRAM!!

2012-08-28 @ 19:06:53
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0