Idag så

Skall jag och min dotter klippa oss..vi har hittat en frisör som är så duktig så henne släpper vi inte i första taget hon fixar vårat hår så fint. Dessutum är hon billig också så ja det kan ju inte bli bättre eller hur?.
Vaknade vid 9 tiden av att telefonen ringde det var från Karolinska det var jag som ringde dit igår och lämnade ett meddelande men det hade jag ju inte behövt att göra för jag fick en tid för undersökning på posten samma dag.
Men man vet ju inte vad som kommer på posten men jag har en tid den 17/9 dit så nu finns det en tid då behöver jag inte undra.
 
Ha en toppen Fredag alla och njut!

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Tack det samma!

KRAM!

2012-08-17 @ 17:33:02
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0