Full rulle

Väktes imorse av dottern som var orolig för att inte hinna fram till skolan i tid..så jag var beredd på att ringa och meddela detta...men hur som helst hann bussen fram i tid och hon var där 10 minuter innan hon skulle börja men hittade inte dit hon skulle. Då fick mamma räddaren i nöden ringa och de fick guida henne rätt...Så hon var väl inte där förräns kvart över 8 men hon kom iaf dit.
Ringde hennes läkare på KSS så nu får man vänta på att han ringer upp hon kunde inte svara på varken tid eller dag sådant hatar jag då måste man släpa runt på mobilen hela tiden.
Efter det så kom mamma upp så jag har klippt henne...nu så är hon iväg och hämtar ut ett paket mm. Kommer tillbaka om en stund.
Jag har varit sällskap åt dottern i mobilen en stund...dammsugit och nu skall jag vänta en stund innan det är dags att börja med maten.
Idag blev det mycket på engång och vissa dagar har man inget att göra det är konstigt:).
 
Lite tråkigt inlägg men så är det mitt liv är inte så fullspäckat av glamour haha...inget glittande här alls...ganska trist vardag med andra ord men så får det vara.
 
Jo just det inatt regnade det så det bara dånade ute så jag kunde inte somna och en mega smäll med åska sedan blev det tyst...bara regnet som var kvar...det är väldigt knepigt väder...här har det mest regnat hela sommaren så sola det har man inte kunnat göra.
Tycker synd om de som har haft semester 4-5 veckor med regn det är väl inte det man ser fram emot kan jag tro.
 
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Monika

Samma här, inget glitter o glamour här heller :)
Ha en fin dag

Svar: :) Detsamma till dig!
Zwampe

2012-08-22 @ 10:02:21
URL: http://monckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0