Det syns..

Inte utanpå hur man mår inuti det kan inte bli mer sant än så. För alla som ser mig ser en glad tjej som ser pigg och fräsch ut men insidan ser ingen. Jag har bra dagar och dåliga dagar och det man hoppas och önskar är att alla dagat skulle vara bra dagar. Så i veckan ska jag ta tag i lite saker ringa lite samtal och se hur långt allt har kommit.
 
Just nu sitter jag här och väntar på att maten ska blir klar...blev lite sent idag men så blir det på helger det blir inte en fast tid.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Känner igen det där: Men du som ser så pigg ut, du kan väl inte ha några problem eller må dåligt... Guu så less man blir på att höra detta från folk som inte begriper bättre.
Sköt om dig o fösök att inte lyssna på dom.
Kram!

Svar: ja man blir trött för ingen ser hur man mår på insidan...Tack Kram!
Zwampe

2012-08-05 @ 22:31:04
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0