Dagen idag

Ja vad ska man skriva om den...hade ju dottern här över natten och vi fotade lite igår..kollade på Fråga Olle på kvällen och skrattade lite..båda blev vi nog lite generade...fikade lite smörgås och choklad och te på kvällen.
Vaknade vid 10 tiden idag käkade lite frukost sedan så pratade vi lite innan vi drog iväg först och köpte ett nytt diadem till dottern då sambon råkade göra sönder hennes i går och sedan löste jag ut ett paket och sedan tog vi en snabbis inne på Dollarstore innan dottern skulle hoppa på bussen hem till sin pappa igen.
 
Sambon lagade mat här idag och det var riktigt gott...ja själv sitter och får inte mycket gjort huvudet känns som en vakum bubbla och jag hör dåligt men ska väl snart va pigg igen kan jag tro.
Köpte halstabletter och choklad..vilken kombination men det får bli min kväll haha:)
 
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0