Besök

Idag sussade jag till 9 så gott...gick upp käkade frukost och satte mig vid datorn. Där började min brors tjej prata med mig och hon fråga om jag ville ha besök..Så självklart hon skulle köpa med fikabröd. Hon kom och vi pratade länge mycket trevligt. Sambon kom hem från jobbet och han hade fått tag i en gammal sadel till sin gamla cykel han köpt lycklig kille haha...så han försvann ner i källaren och fick på den så nu är väl cykeln färdig för sin första runda snart.
 
Kvällen har varit lugn...lite bad och tv tittande.
 
Imorgon bitti ska vi köra dottern till ett läger och sedan hämta henne på eftermiddagen..hon vill inte stanna över och det kan jag förstå.
 
Så natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0