Vilken dag

Imorse var jag på vårdcentralen på min vanliga kontroll vi diskuterade en massa och han har skickat och bett hjärtmottagningen skynda på lite. När jag ändå var där så fick jag ta lite prover de ville kolla blodvärden mm och se så allt är bra.
Efter det så åkte jag och handlade lite...hann hem och efter en stund ringer dottern och vill komma hit för hon hade långrast så hon kom hit och vi tog en liten macka och pratade och kollade på en korsett till henne och den har jag köpt nu.

Sen åkte hon tillbaka till skolan och jag pratade med sjukhuset och tydligen hade hjärtläkaren skrivit till vårdcentralen att i maj juni skulle operationen ske men det vet man ju hur det blir med det. Blev ju lovad i dec och det är ju ett BRA tag sedan.

Nu sitter jag här och slappar och har det skönt....får bli en lugn kväll här framför tv och burken känner mig tröttis sov väldigt illa inatt och sedan upp tidigt.

Så ha en skön kväll och idag postade jag armbandet så det borde nog komma fram imorgon eller på Fredag:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas operationen blir av nu då, då är det inte så länge kvar.

Jag håller tummarna!

Kram!

2012-04-18 @ 18:47:32
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0