Varit och shoppat lite med mamma

Idag efter att sambon åkt o jobbat så tog jag med mamma ut och shoppa lite vi var inne på cassel där mamma köpte 2 tröjor. Sedan gick vi in på h&m och där hittade jag 2 toppar och så blev det en mascara till dottern och en kajal då jag vet att hennes snart är slut. Så spenderade ytterligare lite pengar och jag som skulle hålla hårt i plånboken men nu får det bli skärpning.

Ska ta bild sedan på topparna så ni får se..

Ska ta en liten kvällsfika här med dottern snart det ska bli mysigt.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Doritz

Roligt att köpa något som man vill ha. Men ibland får man ju ta till frågan som jag använde till min son en eller två gånger innan jag köpte något. Vill du verkligen ha den här?

Postat av: Lotta

Kul att få se topparna du köpt. Nyfiken som jag är... ;)

2012-04-13 @ 16:21:41
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0