Väldans rolig Lördag

Ja det kan man verkligen säga att jag har...jo vad gör jag då..tvättar och tvättar och ja sitter och glor på datan och hittar inget kul alls. Blää i bland är vissa dagar bara för trista.

Försöjer hitta pånågot men vad?...hmm ja det är inte kul att hitta på något själv precis så då får det bli att man sitter här och gluttar istället.

Vill göra så mycket med mig själv en stor förändring men måste bara hitta viljan först. Jag vill som sagt gå ner 9 kg och då måste man bestämma sig att nu jädrar annars funkar det inte och jag vill börja sola..det är ju inte så märkvärdigt egentligen men att komma igång det är det som är själva grejen jag måste ge mig själv en knuff i ryggen för annars lär det inte hända mycket.

Så från och med Måndag ska jag försöka ge mig en spark i baken så att jag kommer igång så håll tummarna för mig för det är ju inte så svårt om bara viljan finns där eller hur.

Sitta och tänka på det är ju lätt men att sen fullfölja det det är där det hela blir svårt men nu JÄKLAR...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jobbigt med såna dagar, själv har jag dom lite då och då och det är inte alls roligt.

Jag tror du kommer fixa det jättebra, jag hejar på dig!

Kram!

2012-04-14 @ 19:39:29
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0