Va tomt och tyst det blev

Har haft dottern här några dagar och vi har alltid så kul ihop och vi hittar på lite smågrejjer så som fixa hår och andra små roliga grejer men nu så har hon åkt hem till sin pappa och jag blev ensam då sambon är hos en vän.

Så vad har jag fått gjort idag då jo inte mycket vettigt alls haha...

Sitter som ett fån här i soffan och kommer mig inte för något alls...vissa dagar kan det bli så men vem vet kanske tanta får fart snart vi får se:).

Hoppas ni har en härlig Lördag här skiner solen på för fullt så har balkongdörren öppen och det kommer in sköna vindpustar...borde väl sätta mig på balkongen och sola näsan en stund kanske?. Hmm får se om jag gör det:D

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tråkigt det låter för dig. Hade vi bott nära varandra hade vi kunnat träffats.

Kramar!

2012-04-14 @ 16:18:19
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0