Uppe tidigt idag

Hade tid på vårdcentralen kl 8 så var uppe före tuppen här idag och var där 10 minuter innan och jag hann aldrig sätta mig ner förrän hon kom och ropade upp mig. Tog ekg och pratade med läkaren och han blev riktigt sur då jag inte hört något om operationen än...han sa åt mig att ringa och ligga på o tjata så får väl börja med det då.

Han tycker detta är hemskt då jag väntat så länge och inget hört än...har en granne i samma trappa som ska in på sin operation om 2 månader och jag har snart väntat ett år är det rättvist?.

Det sätter sig psykiskt på mig och vissa dagar vill man bara lägga sig ner och gråta för man vill få hjälp snart.

Nu sitter jag här och samlar kraft ska diska och plocka lite men känner ingen panik då man har hela dagen på sig.

Har inga direkta planer alls för idag och det känns riktigt bra kan göra det jag vill helt enkelt och då vet jag vad det kommer att bli..dator och lite annat små pyssel.

Önskar er alla en toppen dag och NI det kommer snart en utlottning så håll ögonen öppna:).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej det känns inte rättvist att det ska gå fort fören del och andra som tex du ska få vänta hur länge som helst. I alla fall inte om dom som går före inte har större/allvarligare problem.



Jag tycker det var konstigt att doktorn sa att du skulle stötta på, man tycker det skulle gå fortare om det var doktorn som stötte på.



Jag önskar dig all lycka till o jag förstår din känsla att inte må bra och inte ha orken. Har själv sånna dagar...

Kramar!

2012-04-04 @ 12:25:38
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melanderl

Det är inte klokt att de nonchalerar en så allvarlig sjukdom så länge! STÅ PÅ DIG!!



KRAM!!

2012-04-04 @ 19:34:22
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: Matts Jansson

spånnande vad kan man vinna då ? jag är med

2012-04-04 @ 23:14:09
URL: http://mattsjansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0