Sov som en kratta

kunde inte somna igår vet inte varför så jag låg och vred och vände mig och tillslut efter många långa timmar somnade jag men sov jag länge idag? Ne det gjorde jag inte vaknade tidigt och sitter nu här med en svag huvudvärk blää är nog för den dåliga sömnen. Men vill inte lägga mig nu utan bäst att vänta tills ikväll så kanske jag sover bättre då.

Ska städa bort påsken här sedan inte för att det är så mycket men lika bra att få det gjort.

Hade tänkt tvätta och hänga ut tvätt men så är det grått och trist och smådroppar kommer ner så får se om jag tvättar ändå och hänger det inne istället vi får se hur det blir med det.

Annars har jag inga planer alls för idag och det är lika skönt det när man är trött som en gnu inget man måste göra iaf.

Hoppas ni haft en skön Påsk och att ni får en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jobbigt de där när man inte kan sova, hoppas du kan sova bättre i natt.

2012-04-10 @ 11:20:51
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0