Snart slut på Söndagen...

Denna dagen har varit lång tycker jag...ändå har vi gjort lite små saker idag..men kvällen hemma har känts som att den aldrig tagit slut men nu är det snart dax att krama kudden.

Köpte mig en ny digitalkamera häromdagen för den gamla var helt kass...så nu beställde jag precis ett minneskort så det dyker väl upp om några dagar sedan skall det plåtas=).

Jag är dålig på att ta bilder men det beror på att jag inte haft någon bra kamera men nu skall den få följa med ut på äventyr:).

Ha en skön fortsatt kväll....Kramelikramen till er alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul med ny kamera. Jag vill också ha en ny!

2012-04-16 @ 12:17:07
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0