Skön Fredag

Det har varit en lugn och mysig Fredag..Hade en av sambons vänner här och vi åt lite mat inget lyxigt utan stekte hamburgare med bröd och lite sallad och klyftpotatis och en massa gotteligott att fylla sin hamburgare med. Det behöver inte vara mer än så för gott var det iaf. Ibland kan vi lyxa till det lite extra just på Fredgar men detta dög minst lika bra.

Efter det så satte vi oss och lyssnade på musik och tjötade en stund..det blev ingen sen kväll utan lite efter 22 så var det tyst och stilla här och sambon kranade snabbt. Just nu ligger han och snarkar ljudligt bredvid mig.

Själv kan jag inte sova riktigt än men snart ska jag ge mig in i drömmarnas värld jag med...

Så Natti natt sussa så gott så ses vi imorgon igen.

Jo just det la bud på Tradera och vann en skjorta till dottern så hon kommer bli glad när den kommer.

Ja sa ju att jag inte skulle shoppa men det går väl lite sisådär med det..lite råkar det bli iaf svårt att låta bli men jag måste skärpa mig...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter gott med hamburgare och tillbehör.

Kul att vinna på tradera, Grattis!

2012-04-21 @ 10:36:55
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0