Ja då var det Torsdag och dags att sätta sig på kvasten...o dra iväg;)

Hej hopp idag har jag små pysslat lite fixat iordning på köksbordet och dammsugit och lite annat pyssel så som tvätta..gör snart inget annat men nu får det allt vara nu tar jag semester.

Har haft dottern här en stund så vi har lyssnat på musik och pratat och nyss gick hon iväg för att möta upp en vän hon skall vara där ikväll och äta tacos och spela spel.

Här vet jag inte vad som händer än det får vi se...lite mat ska det bli strax då "gubben" kommer hem från jobbet.

Så jag önskar alla en skön dag/kväll och ta det lugnt i påsk njut inte stressa man hinner allt ändå:)




Kaninen är fylld med godis..så det lär väl bli lite mumsande i påsk kan jag tro=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Söt kanin med godis!

Trevlig Påsk!

2012-04-05 @ 17:33:21
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melanderl

Det är klart att du ska suktas med godis också!!



GLAD PÅSK!!



KRAM!!

2012-04-05 @ 17:43:44
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0