Idag såå

skulle jag med dottern på möte i stan så innan så kom hon och hennes kille hit och de var hungriga såklart. Jag hade bestämt att göra fisk och grönsaker bara idag men det skulle ju inte räcka till alla...så vad gör man då jo man rotar fram köttfärs ur frysen gör en köttfärsås och kokar spagetti gör iordning en sallad och slänger samtidigt ihop fisken och kör in den i ugnen så det fick bli 2 rätter här idag...så kan det bli ibland och tur är att det inte blir så varje dag för det blev lite körigt i köket ett tag haha.

Men nu så har vi varit på mötet och fått reda på hur det går till att fixa till en spelning för några grupper och vad som behöver göras och ordnas...så nu är det bara för dottern att köra igång och fixa till det...vi planerade in ett preliminärt datum den 2 Juni och då ska 3 grupper komma och spela och min dotter är arrangör.

Blir väl att jag får hjälpa henne med lite smått och gott men sådant är bara kul:).

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0