Härlig dag i dag

Vi tog oss en liten runda i T-birden åkte hem till en av "gubbens" vänner och tog en fika och på vägen hem gick vi in på en Loppis va mycket skräp det fanns där uj uj...men hittade en tavla till mamma fick den för ynka 50 kr. Glömde ju ta bild på den och nu är den hemma hos mamma för vi åkte förbi och lämnade av den där. Får se om jag kommer ihåg att plåta den någon dag.

När vi kom hem så käkade vi lite och nu sitter jag här framför burken och gluttar igen.

Solen var framme på dagen men nu är det grått och trist igen...

Har ni gjort något kul idag?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det enda jag gjort utanför hemmet är att vi tog bilen till ica maxi.

Kul med loppisar, de var länge sedan jag var på.

2012-04-08 @ 20:44:25
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0