Fredag

Idag har allt gått sakta här men har fått lite fart nu...så nu går tvättmaskinen och dammsugaren har blivit rastad så nu har jag bara disken kvar. Sen är det Fredag här och ikväll kanske en kompis till sambon kommer upp hit en sväng vi får se hur det blir.

Annars händer det inte så mycket vädret är så trist just nu..snöat har det gjort men just nu är det uppehåll men det är så grått det gör mig så trött jag vill ha sol då känner man sig piggare så är det iaf för mig.

Jag önskar alla en härlig Fredag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Här snöar det nu o ska göra det i morgon också, undrar när våren tänker komma på riktigt?

En fin fredagskväll till dig!

2012-04-20 @ 20:44:20
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0