Skön slappardag

Tog oss en skön sovmorgon här idag...behövdes efter 2 stressiga dagar. Hade ju lite mysigt folk här igår med och det blev en LITEN fest..med gammal go musik mycket skratt och prat..Älskar sådana kvällar avslappnat och allt flyter på i en härligt takt.

Nyss tog jag hand om MEGA disken från igår...nackdelen med matgäster men men det får man ta...vi har ingen diskmaskin..Eller jo MIG..jag diskar...men nu är det klart syns inte ett spår efter gårdagen.

Hade ni oxå besök av stormen Dagmar igår?...det hade vi på kvällen det brakade och knakade i fönstren men som tur är har vi ett berg runt som skyddar oss lite.

I dag ska vi bara ha en lugn hemmadag...ska bli skönt..äta lite rester så det blir slut då den där jäkla julmaten är så less på den nu...sista blir idag sen får det allt räcka för i år.

Önskar alla en härlig dag och hoppas ni inte har allt för mycket storm hos Er...läste att det varit både olyckor och massa strömavbrott...vi är skonade här hos oss.




Kommentarer
Postat av: Smulan (sjubarnsmamma)

Jag läser din blogg :-)

2011-12-28 @ 19:19:47
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: zwampe

åh ja följer din=)

2011-12-28 @ 21:15:23
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0