Så mysig dag/kväll

Min bror och co kom hit på middag idag igen vid 15..så åt så man höll på att spricka..sen blev dom kvar på lite drickbart glögg och pepparkakor med ädelost + lite strakare dryck haha.
Blev att vi lyssnade på gammal go skön musik prat och skratt och ja en helt underbar kväll. Så nu vid 24 så gick folket och vi kröp ner...sååå skönt.

Imorgon blir det till att ta tag i en mega disk men det är det värt...så mysigt med folk runt omkring sig.


Hoppas ni läser och klickar runt på min sida...kul med kommentarer mm.

Ha en God Fortsättning!





Jag är fortfarande jäkligt besviken över vad som hänt på Myshowroom där alla mina pengar försvann pga att dom anklagat mig för fusk. Att jag klickat på alla länkar och ord själv...så jag hoppas ni hjälper mig genom att klicka...det jag tjänar här på bloggandet ska gå till välgörenhet.



Kommentarer
Postat av: Boel _L

Inga pengar på det du skrivit? Fy fan vad illa!

2011-12-27 @ 07:57:44
Postat av: zwampe

Ja jag blev mkt ledsen kan jag säga för luras det gör jag inte=(

2011-12-27 @ 12:25:01
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0