Mina Muminfigurer

Tänkte jag skulle visa upp mina muminfigurer är så stolt över dessa...älskar verkligen mumin saker...då menar jag typ muggar och porslinssaker.

Fick även ett par vantar med för jag klagar alltid på att jag fryser om händerna...så det blev många fina klappar av "TOMTEN"

Nu håller jag på med mat igen och snart kommer bror hit och äter med oss...glöggen står på uppvärmning i glögg tunnan så snart sitter vi här mätta och myser igen.

Kram på Er alla..

Och ni som läser klicka gärna på mina länkar jag har fått mina pengar frusna p ga av fusk och jag har du FAN inte fuskat:(.

Någon mer som råkat ut för det här????







Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Fina muminsaker, Lilla My är sötast :)

2011-12-29 @ 15:14:38
URL: http://olsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0