Fredag 30/12 dagen före nyårsafton

Ja då var det nyår snart då och 2012 hur lång tid kommer det ta innan jag fattat att det är nytt år när man ska skriva papper?. Jag brukar skriva fel ett bra tag:).

I dag har vi lite småpyssel att fixa...tända lite gravljus och lite annat smått och gott att göra. Vi ska inte fira Nyår hemma så någon mat behöver vi inte handla...känns skönt spara lite i plånboken haha...nä skoja bara.

Jag har köpt mig en mega flaska med Pommac som vi ska skåla in det nya året med...jag dricker ju inte alkohol just nu väntar ju på en ablation och hjärtat behöver inte bråka mer än det redan gör.

Jag har inte ens varit på mellandagsrean i år...det räckte med att jag tittade ut genom köksfönstret och såg alla hysteriska folk i bilar som köade upp till köpcentrat. Jag hatar att trängas i butiker så jag stannade hemma istället.

Sen så ska jag ju börja ett nyttigare liv efetr nyår så kanske några kilon trillar av då skulle ju kanske kläderna ändå bli förstora så jag väntar med klädköp istället.

Jag får fortfarande inget betalt för att jag bloggar här och på My showroom...men jag hoppas av hela mitt hjärta att ni klickar på mina länkar och sponsrade ord...känns trist att bli straffad för fusk när man vet att man inte gjort något.

Det jag tjänar på att blogga skulle jag ju skänka till en fond och just nu kan jag säga att det finns inget att skänka då dom frös mina pengar SÅ KLICKA vetja jag vet att man inte får sktiva ut det men jag är så besviken.


Just det jag jag har ju en banner där det står ADsettings registrera din blogg där med och tjäna lite extra det fungerar det vet jag.


Det enda jag fyndat är 2 stycken lycktor och det var nere på Ö&B igår dom ska pryda mitt köksfönster sedan när stjärnor och stakar är borta.

Ha en skön dag alla jag tittar in senare igen....Kram Hej!


Kommentarer
Postat av: Smulan (sjubarnsmamma)

Året har verkligen gått fort. Jag önskar dig en fin fortsättning på detta året och sedan en Gott Nytt År när det är dags.

2011-12-30 @ 14:10:49
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: zwampe

Detsamma till dig=)

2011-12-30 @ 15:38:06
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: Natzkuh

desamma desamma :)



och Gott nytt år på dig med ^^

2011-12-30 @ 15:43:36
URL: http://natzkuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0