En dag som är både sorglig och mysig

Jag har en blogg inne på myshowroom som jag startade för ca 2 månader sedan. Jag startade bloggen mest för att jag tycker om att skriva om min vardag mm.

Det jag tjänade på den bloggen skulle jag skänka hälften av till välgörenhet så allt var i välmening.

Nu har dom fryst mina pengar och påstår att jag utfört bedrägeri på klickandet.

Det jag ville var att folk skulle komma in på min sida och läsa och klicka på mina annonsord plus mina splinx länkar så att jag kunde få skänka pengar.

Så detta är både en mysig och sorglig dag för mig för klart man blir ledsen?

Började blogga här på blogg.se för jag vill prova på den här bloggen med.



Har varit på min pappas grav + några andra gravar och tänt ljus. Skänker en extra tanke till min pappa trots att det var 30 år sedan du drogs ifrån mig och min familj så finns du fortfarande ofta i mina tankar. Jag saknar dig massor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0